Pomoč

HITRA POMOČ z najpogostejšimi vprašanji in rešitvami 

Kako vem, da sem uspešno oddal naročilo?

Ob uspešno oddanem naročilu boste na vaš e-naslov prejeli potrditveno e-pošto o uspešno oddanem naročilu. Prav tako lahko spremljate statuse svojega naročila na zavihku Moj račun med Naročili (v kolikor imate pravice za vpogled). Ko bo naročilo pripravljeno za odpremo oz. osebni prevzem, boste dobili obvestilo tudi o tem. 

Kako prejmem račun za naročilo?

Ko bo vaše naročilo pripravljeno za prevzem, boste hkrati na e-naslov svojega finančnega skrbnika dobili tudi e-račun. Stanje odprtih in zapadlih računov lahko spremljate na zavihku Moj račun med Financami (v kolikor imate pravice za vpogled). 

Kje lahko polgedam status svojega naročila?

Vse statuse svojih naročil lahko spremljate na zavihku Moj profil med Naročili. S klikom na številko naročila le-tega tudi odprete in lahko preverite podatke naročila. 

Statusi so zapisani v zadnjem stoplpcu pod statusom naročila.

Nisem dobil nobenega obvestila, med naročili pa je zabeleženo, da je bilo uspešno oddano. Kaj storiti?

Preverite ali je po 10 minutah od oddaje naročila v zavihku Moj račun - Naročila zavedeno, da ima naročilo status V obdelavi - kar pomeni, da smo naročilo potrdili in bo kmalu pripravleno za dostavo. 

V kolikor ima naročilo še vedno status V čakalni vrsti, preverite ali je čez eno uro še vedno isto. Če se status ni spremenil, bo najbolje, da pokličete na 013626018.

Kaj naredim, če sem presegel limit?

Če ste z naročilom presegli dovoljen limit se vam bo na prvem koraku košarice ob potrditvi izpisalo obvestilo o tem. Količino naročenih izdelkov lahko ustrezno znižate, ali pa se obrnite na svojega skrbnika, da skupaj preverita, če so kakšne opcije. 

Kaj narediti, če me sredi postopka vrže iz košarice?

Sem in tja se zgodi, da zaradi različnih dejavnikov sistem zataji. Če vas je vrglo na stran z napako, se vrnite na začetno stran in preverite, ali je vaše naročilo ostalo shranjeno v košarici. Če naročila v košarici ni, preverite na zavihku Moj račun med Naročili , ali je bilo naročilo oddano. Če ni bilo kreirano, boste žal morali naročilo ponovno kreirati in oddati. 

Kako spremenim geslo ali obnovim pozabljeno geslo? 

Obnovi geslo 

obnovigeslo2

 obnovigeslo3

 

Oglejte si UPORABNIŠKI PRIROČNIK

 

Če imate kakršno koli težavo, smo med delavniki dosegljivi na telefonski številki 013626018 med 8. in 16. uro ali preko e-naslova narocila@bigpartner.si .

 

Spletni piškotki

Spletni center bigpartner.si uporablja piškotke, s katerimi zagotavljamo varno, naprednejšo in popolno nakupovalno izkušnjo. Želite izvedeti več?

Ali se strinjate, da na vaš računalnik namestimo piškotke za ta namen?

Ne Da